Wykonanie nowej podziałki do miernika analogowego

Masz nietypowy problem 'lampowy'? Spróbuj tutaj.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd

Awatar użytkownika
Danilewicz
375...499 postów
375...499 postów

Wykonanie nowej podziałki do miernika analogowego

Post autor: Danilewicz »

Witam!
Czy ktoś mógłby mnie poinstruować jak na komputerze wykonać nową podziałkę do miernika (właściwie, to samego ustroju)? Zaznaczam, że jeśli chodzi o obsługę programów typu CorelDraw itp. jestem laikiem. Jedyny program graficzny, którego obsługa idzie mi znośnie, to GIMP.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Marcel Danilewicz
haderach
50...74 posty
50...74 posty

Re: Wykonanie nowej podziałki do miernika analogowego

Post autor: haderach »

http://radioaktiv.ru/loads/softf/scale_bar/
Program Galva, jeśli dobrze pamiętam.
Kiedyś się bawiłem.
Majster_15
75...99 postów
75...99 postów

Post autor: Majster_15 »

Zobacz jak genialnie zrobił to Kolega HaMar w swoim temacie o zasilaczu.
:arrow: viewtopic.php?f=8&t=27244#p285465

Może warto będzie zasięgnąć jego rady na wykonanie cyferblatu do Twojego miernika.
Awatar użytkownika
Danilewicz
375...499 postów
375...499 postów

@haderach
Dzięki za program :wink: Teraz tylko muszę się nauczyć go obsługiwać
@Majster_15
Widziałem, wykonanie jest świetne. Problem w tym, że ja nie potrafię obsługiwać programów graficznych.
Pozdrawiam!
Marcel Danilewicz
HaMar
500...624 posty
500...624 posty

Post autor: HaMar »

Kolego Danilewicz jeżeli chcesz wykonać skale na profesjonalnym poziomie proponuję mimo wszystko zainteresowanie się grafiką wektorową. Na początek zupełnie wystarczy freeware'owy Inkscape, jest nawet w wersji portable i oczywiście w naszym ojczystym języku wraz z tutorialami!
Jeżeli się na to zdecydujesz mogę poprowadzić przez cały proces. Takie umiejętości naprawdę mogą być przydatne nawet w codziennym życiu :D .

Pozdrawiam, Marek
Pozdrawiam
Marek vel HaMar
Awatar użytkownika
Danilewicz
375...499 postów
375...499 postów