Bijou amp - pomoc w doborze kondensatorów

Przed wypowiedzią bardzo proszę o zapoznanie się z regulaminem tego działu.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

Awatar użytkownika
GeeKo
5...9 postów
5...9 postów

Bijou amp - pomoc w doborze kondensatorów

Post autor: GeeKo »

Witam
Zamierzam wykonać wzmacniacz słuchawkowy wedle projektu ze stronki:
http://www.cavalliaudio.com/bijou/main. ... pschematic

Mam dylemat odnośnie kondensatorów:
C3, C4 Metalized Polyester/Polypropylene Film 100n 400V
C6 Metalized Polyester/Polypropylene Film 1u 250V

Jakiej firmy najlepiej było by kondensatory wybrać - jantzen - m cap a może jakieś ruskie - totalnie nie mam w tym doświadczenia a chciałbym aby konstrukcja była wykonana porządnie i na lata ;)

I druga cprawa
C5 Aluminum Electrolytic 470u 250V
Czy w tej roli sprawdzi się elektrolit każdej firmy czy on też ma istotny wpływ na dzwięk - jeśli tak to gdzie wyczarować jakiś przyzwoity.

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
cirrostrato
6250...9374 posty
6250...9374 posty

Re: Bijou amp - pomoc w doborze kondensatorów

Post autor: cirrostrato »

Uważaj, prowokujesz, temat na nie to forum...na Allegro Peski sprzedaje poliestry 0,1mikro/1000V (trochę gabarytowo duże) ale nigdy dokładnie tego typu nie spotkałem uszkodzonego elektrycznie nawet po latach spędzonych w końcówce linii lampowych TV. Dawna produkcja Polska, 3zł/10szt. Ma i inne wartości, bywa na Wolumenie.
Awatar użytkownika
GeeKo
5...9 postów
5...9 postów

Nie chodzi o to by temat roztrząsać tylko krótkie info potrzebuje w stylu:
Stosowałem takie i takie kondensatory i na mój gust jest OK
painlust
9375...12499 postów
9375...12499 postów

Post autor: painlust »

Stosuję jakiekolwiek kondensatory i na mój gust jest OK. Czy taka odpowiedź cię satysfakcjonuje?
Awatar użytkownika
GeeKo
5...9 postów
5...9 postów

Skoro masz już jakieś doświadczenia w tej materii to OK i dzięki za info, gorzej jak jedyne co zlutowałeś to lampka do roweru ;)
painlust