Robienie płytek drukowanych i frontów
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd
-
- 625...1249 postów
Robienie płytek drukowanych i frontów
Witam
Znalazłem ciekawą stronę z poradami jak samodzielnie wykonać płytkę drukowaną (świetne dla początkujących), również prosta metoda cynowania płytek oraz równie prosta metoda na wykonywanie frontów do sprzętu własnej roboty.
http://www.ekamsoft.pl/pages/elebasic.php
Pozdrawiam
Sebastian
Znalazłem ciekawą stronę z poradami jak samodzielnie wykonać płytkę drukowaną (świetne dla początkujących), również prosta metoda cynowania płytek oraz równie prosta metoda na wykonywanie frontów do sprzętu własnej roboty.
http://www.ekamsoft.pl/pages/elebasic.php
Pozdrawiam
Sebastian
Pozdrawiam
Sebastian
Jestem tylko amatorem, który może się mylić.
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.
Sebastian
Jestem tylko amatorem, który może się mylić.
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.
-
- 3125...6249 postów
Re: Robienie płytek drukowanych i frontów
Tak się złożyło, że dzisiaj udało mi się zrobić płytkę, z której jestem całkowicie zadowolony
Metoda termotransferu żelazkiem, ale z folii do rzutnika a nie papieru.

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdr, Marcin
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. - Albert Einstein
marvelamps.com
marvelamps.com
Z folii widać kiedy można przestać grzać no i nie trzeba moczyć. Niestety nie każda drukarka potrafi drukować na folii - często zdarza się, że toner nie do końca utrwalony klei się do toru prowadzenia - koniecznie trzeba wybierać druk na folii jeżeli jest taka opcja.
-
- 3125...6249 postów
W ramach komasowania informacji i rozbudowy powiązań sieciowych przypomnę o metodzie nieocenionego macski na robienie bardzo ładnych frontpaneli na matowym papierze Kodaka opisanej tu: viewtopic.php?f=9&t=10566&p=112639&hili ... 2A#p112639
Na folii jeszcze nie drukowałem...