Neptun 311
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp
-
- 625...1249 postów
Neptun 311
Cześć. Ma ktoś do tego termistor na żarzenie i schemat całego TV ? Jak taki termistorek wygląda (u mnie ktoś go wyjął) ? Znalazłem element, który może być tego typu termistorkiem (czarny). Ma to jednak rezystancję na zimno równą 1,7K.
-
- 6250...9374 posty
Zeskanowałem posiadany przeze mnie schemat. Oryginał poprzecierał się w paru miejscach i zbrązowiał - skan jest nie najlepszej jakości. Nie znam się niestety na obróbce grafiki, więc sporo zajmuje. Jeśli będziesz potrzebował to mogę Ci zrobić kserokopię i wysłać pocztą (daj znać na priv).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W teorii nie ma różnicy między praktyką a teorią. W praktyce jest.
-
- 625...1249 postów
-
- 625...1249 postów
Wlutowałem termistorek taki, jaki miałem. Telewizor nawet jako tam pracuje. Fonia działa, ale co tam się cišgle chce się w niej wzbudzać. Na kineskopie widać raster (odchylanie jest). Jednak jest co nie tak. Raster jest ciemny (ledwie widoczny). Podczas wyłšczania telewizora jednak stopniowo odchylanie zanika (normalne, lampy stygnš), jednak w tym samym momencie pod koniec na rodku kinsekopu pojawia się jasna (bardzo jasna) linia, która przechodzi w jasny punkt. Co takiego chyba nie wiadczy o końcu życia kinola. Z foniš jako tam sobie proadzę. Co o tym sšdzicie ? Co jest z tym ciemnym wieceniem kinskopu ? Kręcenie potencjometrem jasnoci nic nie daje.
-
- 625...1249 postów