prosty wzmacniacz lampowy na pcl86 ?

Wzmacniacze, zasilacze itd. Schematy, parametry, konstrukcje...

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

magik
20...24 posty
20...24 posty

prosty wzmacniacz lampowy na pcl86 ?

Post autor: magik »

witam wszystkich :)

Wygrzebałem taki oto niedrogi kit & opis wzmacniacza lampowego na PCL86..

----> http://www.sklep.avt.com.pl/go/_info/?id=19420

wygląda na w miare prosty wzmacniacz i dlatego przyszło mi do głowy, żeby właśnie ten był pierwszym moim krokiem w technice lampowej..

mam jednak kilka pytań dot. tego lub innych schematów..
niewątpliwym plusem jest to, że dostępna jest płytka na której zamontuję elementy wzmacniacza, to uchroni mnie mam nadzieje od błędów.. które na pewno popełnie licznie ponieważ z elektroniką ja mam tyle, że jestem w stanie przylutować jak wiem co gdzie.. czyli jestem początkujący w elektronice.

:arrow: 1) Jakie przykre niespodzianki mnie spotkają podczas składania tego wzmacniacza?

:arrow: 2) Jakie musze użyć zasilanie do niego?

:arrow: 3) Jakie trafa będą mi potrzebne i dlaczego takie drogie? ;)

:arrow: 4) Jak kształtuje sie cena wykonania tego kitu i jeśli takie istnieją kitów ciut lepszych? Czyli ile muszę pieniążków wydać by kupić Wszystko co potrzbuję do skompletowania elementów?
tutaj może dodam, że na allegro jest dostępny ten kit wraz z lampkami oraz podstawkami za ok 49zł + 12zł przesyłka..

:arrow: 5) Jaka jest możliwość zastosowania innych lamp w tym wzmacniaczu i czy stosując tutaj inne lampy można uzyskać wyższą moc i lepszy dzwięk? wzmacniacz na pcl86 daje 2w.. niewiele..

:arrow: 6) Czy za podobne pieniądze można złożyć coś lepszego i równie łatwego?
Czy mogę prosić o podpowiedz co to mogłoby być i jak to wygląda..
potrzebuję raczej prostego w składaniu i nietrudnego w uruchomieniu wzmacniacza który zagra chociażby poprawnie.

dziękuję za uwagę :)
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz, 26 lutego 2006, 22:40 przez magik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika