Witajcie!
Jestem początkującym w technice lampowej i chce się uczyć. Szperam po internecie za informacjami, ale jest ich taka ilość, że się po prostu gubię.
Temat, który mnie nurtuje, temat chyba podstawowy, to obliczanie/wyznaczanie punktu pracy na podstawi charakterystyk lampy. Czy któryś z Kolegów jest w stanie wskazać mi jakieś konkretne materiały, na podstawie których będę mógł się tego nauczyć? Wiem, powiecie, że w sieci jest wszystko, ale jest tego tak dużo, że zgłupiałem...
wyznaczanie punktu pracy na podstawie charakterystyk
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp
-
- 5...9 postów
-
- 625...1249 postów
Re: wyznaczanie punktu pracy na podstawie charakterystyk
Nie, na tym forum tak nie powiemy
Na początek publikacja Alka pt. "Lampy elektronowe w aplikacjach audio"

Na początek publikacja Alka pt. "Lampy elektronowe w aplikacjach audio"
-
- 625...1249 postów
'All the stars in the north are dead now.'
-
- 1875...2499 postów
Polecam ksiazke Merlin Blencowe'a "Designing tube preamplifiers for guitar and bass" czy jakos tak. Wszystko, o co kolega pyta, mozna znalezc w tym rozdziale: http://www.valvewizard.co.uk/Common_Gain_Stage.pdf
Pozdr,
-Tomek Drabas
________
"One should not pursue goals that are easily achieved. One must develop an instinct for what one can just barely achieve through one's greatest efforts."
—Albert Einstein
tomdrabas.com
-Tomek Drabas
________
"One should not pursue goals that are easily achieved. One must develop an instinct for what one can just barely achieve through one's greatest efforts."
—Albert Einstein
tomdrabas.com
-
- 5...9 postów
Serdecznie dziekuje
Mam świadomość, że to dopiero początek długiej drogi...
Mam świadomość, że to dopiero początek długiej drogi...
-
- 375...499 postów