Prośba o identyfikację

Radioodbiorniki lampowe i wszystko co jest z nimi związane.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp

whydack
1 post
1 post

Prośba o identyfikację

Post autor: whydack »

Witam. Posiadam radio widoczne na zdjęciach. Widzę, że raczej nie brakuje w nim niczego, ale nie znam się na tym zupełnie ;)
Wie ktoś może co to za marka, model? Ile może kosztować renowacja (mniej więcej oczywiście)? Ile teraz może być warte? Jakieś inne informacje?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
zbieracz55
500...624 posty
500...624 posty

Re: Prośba o identyfikację

Post autor: zbieracz55 »

http://www.radiomuseum.org/r/radiotehni ... phone.html

Tydzień temu na targu staroci w Częstochowie było takie radio w dość dobrym stanie za 100zł, w sumie żałuję, że go nie kupiłem, bo to dość ciekawe radio. Nie wiem, po ile bywają na allegro, bo nie śledzę tego modelu.
gustaw353
1250...1874 posty
1250...1874 posty

Post autor: gustaw353 »

http://rw6ase.narod.ru/000/rpl_s/daugawa.html
Przeciągnij palcem po pogrubionych bukwach (to są odsyłacze) i będziesz miał sporo darmowej wiedzy.

PS
Część ekranu zakrywa okienko reklamy. By pozbyć się go (jej) należy uruchomić pionową fiszkę "CLOSE".
Awatar użytkownika
Marcin K.
6250...9374 posty
6250...9374 posty

Post autor: Marcin K. »

Kolego to ZSSRowska Daugawa. Radiola bardzo ciekawa pod względem konstrukcyjnym. Dawno temu wyzbyłem się tego cuda ale było w wiele gorszym stanie.
Proponowana rosyjska strona to skarbnica wiedzy, na milion procent tam to znajdziesz.
μ Ω Σ Φ π
SQ9MYU
tarasw
375...499 postów
375...499 postów

Post autor: tarasw »

Szkoda, że Ryska RADIOTEHNIKA producent tego i wielu innych ciekawych konstrukcji, w totalnej rozsypce.
Byłem tydzień temu w Rydzie - zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.

Ponoć RYGA T-51 (Radiola Stalina) w dalszym ciągu sprawna. Ta w Rydze znumerem 008

Wojciech
Ratujmy polskie zabytki - http://menuet-ukf.blogspot.com/