Rozmieszczenie lamp-Pomocy!!!

Masz nietypowy problem 'lampowy'? Spróbuj tutaj.

Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd

adazz
25...49 postów
25...49 postów

Rozmieszczenie lamp-Pomocy!!!

Post autor: adazz »

Witajcie!!!
Mam pytanie pewnie dla niektórych zupełnie śmieszne, ale niestety dla mnie zupełnie nie. Otóż chciałbym się zapytać o rozmieszczenie lamp we wzmacniaczu. Sprawa wygląda tak; jestem posiadaczem wzmacniacza audio innovations series 200 mk2, wzmacniacz oparty jest o 4xEL84, 1xECC82 i 2xECC88. Problem dla mnie zaczoł się w momencie podjęcia decyzji o zmianie lamp. Otóż EL84 zmieniłem na nowe JJ El. i całkiem jestem zadowolny(stare lampy to chińskie jakies zużyte) więc postanowiłem zmienić także wszystkie ECC a tu niespodzianka...zupełnie niewiem w jakiej kolejności mam je podmienić, na starych są zmazane,starte napisy z symbolami albo wogóle ich nie było, jestem laikiem jeśli chodzi o te rzeczy, jedyne co mogę to podesłać dobre zdjęcia środka w dobrej rozdzielczości. Baaaardzo proszę o pomoc,zależy mi na tym.
Diagram rozłożenia lamp ECC wogóle wygląda mniej więcej tak(wg opisu na płytce)kolejno od lewej;
V2, V1, V102. (gdzie umieścić ECC88 a gdzie ECC82???)
raz jeszcze proszę o pomoc - pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
VacuumVoodoo
1875...2499 postów
1875...2499 postów

Post autor: VacuumVoodoo »

ECC82 z pewnoscia jest uzyta jako odwracacz fazy i powinna byc w pozycji najblizszej do lamp mocy EL84, pozostale dwie to ECC88.

pozdrawiam
Aleksander Niemand
25...49 postów

A kiedy są położone w dwóch rzędach?załączam fotkę wnętrza mojego wzmacniacza może to pomoże w szybszym ustaleniu pozycji.pozdrawiam
Więcej zdjęć moge wysłać.
pzypominam oznaczenie lamp ECC na płytce kolejno od lewej V2,V1,V102,pozdrawiam i pomocy!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
VacuumVoodoo
1875...2499 postów
1875...2499 postów

ECC82: srodkowa w dolnym rzedzie.
Aleksander Niemand
25...49 postów