Pojechałem kupić dwa błotniki przednie do 126p... wróciłem z błotnikami, lampami 125p, motorowerową tablicą rejestracyjną, silnikiem Komara na pedały (ze starym typem cylindra i gaźnikiem G12) w świetnym stanie, lusterkiem Cromodora (jakim cudem to się znalazło na złomie? rozumiem, było zaśniedziałe, ale po polerce wygląda jak nowe)

no i z dwoma radiami, o których będzie ten temat.

Jest to mój debiut jeśli chodzi o radia w takim wieku, wcześniej zajmowałem się jakimiś Safari itp. i szczerze mówiąc temat mnie trochę przeraża, bo wnętrze radia, pomijając to, że jest bardzo zniszczone jest też bardzo skomplikowane. Pociesza mnie jedynie fakt, że w internecie łatwo można znaleźć schematy i instrukcje. A do działania zachęca mnie to, że oczyma wyobraźni widzę to radio w moim Żuku.
W każdym razie- aktualnie jestem na etapie dochodzenia, co w ogóle mam. Z tego co wiedziałem, to odbiornik "Admirał" to radio tranzystorowe, a ja w obudowie znalazłem podstawki pod lampy. W drugim egzemplarzu wnętrze wyglądało już tak, jak powinno.

Okazało się, że ZRK w bliźniaczych obudowach (gabarytowo) wypuściło radio Miki (starsze lampowo - tranzystorowe) i Admirał (nowsze- tranzystorowe), a w moich egzemplarzach ktoś coś kombinował z panelami.


Mam:
Radio Admirał- które wnętrze ma prawdopodobnie kompletne, ma zniszczony panel, ale z oryginalnymi gałkami.

Radio Miki- bez lamp (




Na zdrowy rozum, muszę zająć się Admirałem, ponieważ dokonując paru przekładek będzie on kompletny, a Miki (zdecydowanie większy unikat), niestety, poczeka na swoją kolej i dobrą passę przy poszukiwaniu części- lub zrobi się jakieś repliki?! W sumie jak zawsze, robię coś co nie ma sensu, ale chcę usłyszeć zaszumione Polskie Radio!
CZY DAM RADĘ? Liczę na WASZĄ POMOC!!!!
Pracę będę zamieszczał w miarę postępów, myślę że przy pracach przyda się zrobiony niedawno mikro kompresor domowy:).
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/samorobk ... v,135.html
Mile widziane komentarze i rady.