nr501 & nr502 (Wracamy do gry)
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd, Einherjer, OTLamp
-
- moderator
nr501 & nr502 (Wracamy do gry)
Kilka obrazków z procesu powstawania wzmacniaczy o roboczych numerach 501 i 502.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- 625...1249 postów
Re: nr501 & nr502 (Wracamy do gry)
Jestem zszokowany
EI

EI

Pesymista to dobrze poinformowany optymista...
-
- 625...1249 postów
Czyżby od kol. KaKa?
Miło Cię znów widzieć!
Miło Cię znów widzieć!

Pozdrawiam
Sebastian
Jestem tylko amatorem, który może się mylić.
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.
Sebastian
Uroczyście obiecuje, że będę dawał rezystor antyparazytowy na każdą siatkę i bramkę.
-
- 625...1249 postów
Witaj wśród żywych próżniaków...
Pozdrawiam,
Piotr.

Pozdrawiam,
Piotr.
Powierz Panu drogę swoją, zaufaj Mu, a On wszystko dobrze uczyni (Ps.37:5)
-
- 625...1249 postów
Coś więcej na temat konstrukcji? 

-
- moderator
Schematy dla zainteresowanych. Są to oczywiście wersje robocze, które zostaną skorygowane w miarę powstawania układów.
Założeniem było skomponowanie możliwie tanich wzmacniaczy przy zachowaniu dobrej jakości dźwięku i długowieczności urządzenia, czyli marketingowy strzał we własną stopę.
Powstają dwie wersje na identycznych szaskach. 501 jako model absolutnie podstawowy z jedną lampą przedwzmacniacza oraz 502 z osobnymi lampami wejściowymi, okraszony lampowym prostownikiem i dławikiem w zasilaczu.
Myślałem też o rozwinięciu serii o modele na 6P3S i EL34, a nawet KT88, ale okazuje się, że EL84 i pochodne cieszą się największym zainteresowaniem.
Ave!
ps. Czyżbym został uznany za nieżywego? Odwiedzam forum systematycznie, tyle że ostatnie zmiany wprowadziły mnie w na tyle dużą konfuzję, że odpuściłem sobie wszelkie dyskusje niemerytoryczne i w ogóle zacząłem omijać niektóre działy z daleka.