o innych forach

Informacje o zmianach i nowych możliwościach Forum

Moderator: gsmok

Zosia
5...9 postów
5...9 postów

o innych forach

Post autor: Zosia »

Jestem początkującą, czytelniczką i uczestniczką takich stron dyskusyjnych na temat elektroniki i tu też raczej jestem tylko słuchaczką muzyki. Chciałam się podzielić spostrzeżeniem natury ogólnej, w jednym forum tz "audiostereo"nie mozna się zalogować bez zamknięcia "Firewall'a" zaprzjażnieni iformatycy ostrzegli mnie, że próba logowania do tego forum może wiązać sie z penetracją mojego komputera, co pewnie jest prwdą bo po wyściu z tego forum nie mogłam zmienić paramatrów połączenia sieciowego, po resecie wszystko było OK.
Tak więc bądźcie ostrożni i dobrze się zastanówcie zanim zalogujecie się do tego Forum.
Pozdrawiam Zosia
admin
administrator

Post autor: admin »

Witam
Ostrożności nigdy za wiele, ale nie dajmy się zwariować.
To forum działa w oparciu o powszechnie dostępne oprogramowanie opracowane przez grupę PHPBB. Na bazie tego oprogramowania funkcjonuje wiele tysięcy for dyskusyjnych na całym świecie.
Chciałbym zapewnić zaniepokojoną Panią, że w związku z funkcjonowaniem tego Forum nie odbywają się żadne ukryte czynności 'szpiegowskie'. Sam korzystam z oprogramowania zabezpieczającego (firewall) i niczego nie muszę w nim wyłączać aby mieć dostęp do Forum.
Awatar użytkownika
jdubowski
moderator

Post autor: jdubowski »

admin pisze:Chciałbym zapewnić zaniepokojoną Panią, że w związku z funkcjonowaniem tego Forum nie odbywają się żadne ukryte czynności 'szpiegowskie'.
Jak zrozumiałem twórczyni tego wątku obawia się ukrytych mocy na forum http://www.audiostereo.pl/forum.html...
========== Mente et malleo ==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom jdubowski@interia.pl
Lech S.
625...1249 postów
625...1249 postów

Post autor: Lech S. »

Witam.
Zdaje się , że to pierwsza kobieta na tym bardzo męskim forum :?: Ciekawy jestem ile czasu Zosia wytrzyma z nami :lol: Gratuluję odwagi!
Pozdrawiam
Lech