Witam
Droga ewolucji przybyl nam kolejny watek dla "psycholi", sa tam klotnie wywody ktore do niczego nie prowadza ja wiem swoje ty wiesz swoje, tak po krotce to wyglada.
Oglnie prosze was, nie podchodzcie do tematow emocjonalnie, wiem ze sam pisze i odpowadam na tzw. kontrowersyjne tematy ale czuje sie zobowiazany do tego z tego powodu ze mialem do czynienia z elementami, jak to kiedys nazwalem, z wyzszej pólki, jestem zwyklym studentem i nie dalem sie zwariowac zbierajac na nie rok czy dwa, kupilem je w kraju w ktorym maja rownowartosc herbaty w restaracji, ale nie o to tu chodzi.
Czesto pojawia sie tlumaczenie ze mlodzi maja sie uczyc ale jak tu sie uczyc jak przedstawia im sie uklady lampwe wysterylizowane do tego stopnia ze z magii lamp (a to jest najwazniejsze przynajmniej dlamnie) zostaje wniosek: czemy lampa przeciez tranzystor ma o niebo lepsze parametry?
Zaczyna sie zamykanie watkow bo nie odpowiadamy na temat a wdajemy sie w dyskusje ktora czasami odbiega o mile od tego czego dotyczyl.
I najgorsze jeden z nas jest prymitywem ktory pod nickiem "nauczyciel" wysmiewa sie z nas samych, chyba ze uwierzymy w to ze to ktos obcy ale to trzeba byc naiwnym- WSTYD ! ! ! czekam na "hienke"
A co do bezpieczenstwa to kazdy z nas wie ze nie robi przy papierach a przy GROZNYM DLA ZYCIA LUDZKIEGO napieciu ! ! ! i nie martwmy sie o innych a o siebie. Rutyna zabija 70% elektrykow w Polsce ich srednia wieku to 50 lat- a wydawaloby sie ze praktyka czyni mistrza.
Pozdrawiam
No i zaczelo sie! ! !
Moderatorzy: gsmok, tszczesn, Romekd
Chciałem parę słów o utworzeniu kosza. Osobiście skłaniałem się do zorganizowania sondy i użytkownicy sami w demokratycznym głosowani mogliby wtedy zdecydować co robić z wątkami o wątpliwej treści.
1.Jeśli się je usuwa- to źle, bo zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony, który uzna, że między wierszami tam było coś głębszego (chociaż niczego takiego tam nie było).