Re: Celowość wymiana kondesatorów
: ndz, 14 grudnia 2014, 19:44
Masz rację 

Forum miłośników lamp i retro radiotechniki
http://forum-trioda.pl/
Nie uważam, by nazwanie ignorantem osoby, która prezentuje takie podejście było obrazą. Dla mnie to dość łagodne stwierdzenie faktów.zagore1 pisze: Zaczynamy się nawzajem obrażać, a to nie wróży nic dobrego....
Jasne, że potwierdziMatizz pisze: Jakiś czas temu kolega z forum zapytał, czy mam skalę do Allegro. Miałem -> wysłałem.
Na początku tygodnia kolega aktywnie biorący udział w tym temacie zapytał, czy mam skan skali do Zwiezdy. Miałem -> wysłałem. Mam nadzieję, ze to potwierdzi.
Pozdrawiam
M.
Niestety nie masz racji. Tramwaj 5N (ex Bydgoszcz) własność prywatna mojego kolegi jest w ewidencji od 2005 roku mimo iż wyprodukowany w 1956 roku. Podobnie w ewidencji jest zabytkowy skład łódzkiego MPK 5N+5ND - z 1961 roku.dremar pisze:No cóż Junak w świecie nie robi furory i jego cena niestety nie powala jeśli porównujemy np. do modelu BMW czy choćby EMW. Zabytkiem jest przedmiot wyprodukowany do 1945 roku.
Wkładasz palec w oko....
Oczywiście, że ma. Niektórzy się nawet chwalą, że to profesjonalny sposób renowacji...jacekk pisze:Mogę sobie dać uciąć grzywkęże niejeden Elektrit, PZT, Natawis czy inny odbiornik z 2RP ma pod spodem kosteczki w kolorach tęczy.
Jeśli już naprawy. Naprawa ma na celu przywrócenie sprawności. Renowacja niekoniecznie... Prosty przykład lotnictwo, samolot po renowacji latać nie musi, ba, nie musi być nawet sprawny. Po naprawie/remoncie już jak najbardziej może latać.Matizz pisze:Oczywiście, że ma. Niektórzy się nawet chwalą, że to profesjonalny sposób renowacji...
Lub spadać.jacekk pisze:Po naprawie/remoncie już jak najbardziej może latać.