Strona 2 z 2
: wt, 1 sierpnia 2006, 18:36
autor: Zigrin
Ja bym prosił o konto w galerii, ponieważ na dane z forum nie moge się zalogować. A, mam jeszcze jedno pytanko...czy można umieszczać foty sprzętu własnego wyrobu czy tylko firmówek?
: wt, 1 sierpnia 2006, 19:42
autor: Piotr
szalony pisze:Czyżbyś miał kolejowe zainteresowania ?
PS. Zdjęcie jak sądze na przystanku Wieliczka Rynek ? Nie spodziewałem się, że udostępniają do zwiedzania przedział maszynowy

A co na drugim końcu pociągu ? Tr12, czy Ol49 ?
Owszem, ale zajmuję się tym bardzo mało profesjonalnie.
Masz rację, Wieliczka Rynek. Strasznie mnie bawi pani w głośniku: "Z toru pierwszego przy peronie pierwszym odjedzie pociąg do stacji Kraków Główny"

Dla niewtajemniczonych: rzeczona stacja posiada jeden peron z jednym torem, z którego pociągi jeżdżą wyłącznie do Głównego
Przedział maszynowy udostępniają, jak się ładnie poprosi
Na drugim końcu jakiś parowóz. Szczerze mówiąc mało mnie one interesują, za to dobrze ściągają gapiów, którzy przez to nie zasłaniają tego, co ładniejsze
ps. Za dwa tygodnie mam zamiar opstrykać EP 03, to dopiero coś!
: wt, 1 sierpnia 2006, 20:00
autor: szalony
Nie wiedzialem, ze tam w ogole ktos zapowiada na tej "stacji"*
* - Pisze "stacji" w cudzyslowach dlatego, ze z technicznego punktu widzenia nie jest to stacja (brak dodatkowego toru, semaforow, rozjazdow i dyzurnego ruchu

) Stacja jest znajdujaca sie wczesniej "Wieliczka", ale niestety - nastawnia zabita dechami, semafory "zaiksowane", na rozjazdach wykolejnice - jest to zapewne efekt likwidacji przewozow z i do kopalni...
Pozdrawiam!
PS. Moj kolega byl swiadkiem ciekawej historii. Dla niewtajemniczonych - do Wieliczki ciagnie parowoz, z powrotem elektrowoz (nie ma mozliwosci zmiany czola). Po przyjezdzie do wieliczki pan z chyba EP03 zapytany czy na pewno jedzie na luzie przyznal ze wstydem w glosie "No, lekko popychalem..." Moze oszczednosc wegla ? (albo z nudow)
Niestety chwilowo - polskich czcionek brak
: wt, 1 sierpnia 2006, 20:06
autor: Piotr
A propos kopalni,
Ku mojemu przerażeniu niedawno zburzono wiadukt kolejowy i rozebrano wszystkie tory, jak również część zabudowań przemysłowych...
Zdążyłem obfotografować tylko część, ale zdjęcia nie są najlepszej jakości - w końcu nie wolno tam wchodzić

: wt, 1 sierpnia 2006, 20:14
autor: szalony
Pamietam go (jesli mowimy o tym samym) - nad droga w strone krakowa przechodzil niewielki wiadukt, a przed nim stala chyba tarcza manewrowa (swietlna). Bardzo fajnie wygladal
Z tego co wiem, nie ma juz tez komina...
PS. Czy mieszkasz w Wieliczce ?
: wt, 1 sierpnia 2006, 21:14
autor: Piotr
Nie ma wiaduktu, komina, a z zabytkowej cegielni z kolei został sam komin, jako maszt dla anten
Ale to chyba nie czas ani miejsce na wylewanie łez nad ruiną przemysłu...
: sob, 5 sierpnia 2006, 20:24
autor: Zigrin
W galerii użytkowników można podziwiać mój wzmacnaicz.
: sob, 5 sierpnia 2006, 23:30
autor: szalony
Pierwsza lokomotywa dieslowska zajrzala do kategorii pojazdy
Mowi sie, ze to najciezsza z manewrowek, ale wazy 114 t z groszami, podczas gdy SM48 (TEM2) wazy 116t. Ale "skoda" ma najwiekszy silnik, i zapewne stad ta nazwa.
Niedlugo pojawia sie zdjecia lampowe...
